Proje Kapanış Toplantısı ve İyi Uygulamalar Çalıştayı Yapıldı.
8 Eylül 2022 Perşembe, Grand Halic Hotel
İKG Bütünleştirici Eğitim İçin Özel Eğitim Hizmetlerinin Kalitesinin Artırılması Hibe Programı kapsamında gerçekleştirilen Kapsayıcı Eğitim İçin Teknolojiyle Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamı (TELE) Merkezlerinin Kurulması projemizin kapanış toplantısı 08.07.20222 (Perşembe) günü Grand Halic Hotel’de gerçekleşti. Kapanış toplantımıza birçok akademisyen, öğretmen, sivil toplum kuruluşları, okul idarecileri, öğrenciler, veliler ve basın mensuplarının oluşturduğu 77’si Kadın, 43’ü Erkek olmak üzere toplam 120 kişi katıldı.

İKG Bütünleştirici Eğitim İçin Özel Eğitim Hizmetlerinin Kalitesinin Artırılması Hibe Programı kapsamında gerçekleştirilen Kapsayıcı Eğitim İçin Teknolojiyle Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamı (TELE) Merkezlerinin Kurulması projemizin kapanış toplantısı 08.07.20222 (Perşembe) günü Grand Halic Hotel’de gerçekleşti. Kapanış toplantımıza birçok akademisyen, öğretmen, sivil toplum kuruluşları, okul idarecileri, öğrenciler, veliler ve basın mensuplarının oluşturduğu 77’si Kadın, 43’ü Erkek olmak üzere toplam 120 kişi katıldı. Kapanış toplantımızı sırasıyla Proje Yürütücüsü Dr. Öğr. Üyesi Elif Polat Hopcan, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Burçin Acar Şeşen, Kağıthane Milli Eğitim Müdürü Dr. Ufuk Dilekçi ve İstanbul İl Milli Eğitim Şube Müdürü Gülşen Özer’in açılış konuşmalarıyla başladı.
Açılış konuşmaları sonrasında Yıldız Teknik Üniversitesi Bilgisayar ve Eğitim Teknolojileri Eğitimi Bölüm Başkanı Prof. Dr. Serhat Bahadır Kert, “Teknoloji, Eğitim ve Dönüşüm” başlıklı konuşmasını gerçekleştirdi.Kapanış toplantımızı, Ticaret Odası İlkokulu Müdürü Recep Özcan, Önder İlkokulu Sınıf Öğretmenlerinden Yunus Ögtem ve Fakültemizin Özel Eğitim Bölümü öğrencilerinden Fatma Özkaynak’ın proje çalışmalarıyla ilgili değerlendirme konuşmaları ile tamamlandı. İyi Uygulamalar Çalıştayımız, kapanış toplantımız sonrasında pilot okullarda görev alan 41 Öğretmenin katılımıyla gerçekleşti. Öğretmenlere IMS eğitimi verildikten sonra görev yaptıkları okullardaki sınıflarda karşılaşabilecekleri kaynaştırma (bütünleştirme) öğrencileriyle IMS kullanarak gerçekleştirecekleri uygulamalara yönelik olarak 5 farklı çalıştay gerçekleştirilmiştir. Çalıştaylara 41 öğretmen katılmıştır. Çalıştaylar örnek durumlar üzerinden öğretmenlerin iş birliği içinde çalışmasına olanak verecek şekilde tasarlanmıştır.Çalıştaylarda sunulan örnek durumlarda zihin yetersizliği olan, işitme yetersizliği olan, görme yetersizliği olan, otizm spektrum bozukluğu olan ve öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin eğitsel performansına ilişkin bilgilere yer verilmiş ve öğretmenlere her bir örnek durum için farklı bir hedef kazanım sunulmuştur.